NUrSE LUVING HEArT- ~nursing~-

NUrSE LUVING HEArT- ~nursing~-
~~itS bout BEING able to LOVE people when they r in WEAKEST moment ~~

Khamis, 3 Jun 2010

sUnYI


HEHE.....


eeka di malam yg sunyi n sepi selepas abis tgk cite sedihhhh..



sejak aku cuti ne, aku ase borim sgt......

tapi aku hepi cuz xduk di kolej kan..
(3 MINGGU CUTI SEM)




ermmmmm... best n feeling tol aku tgk hindustan td ''akele hum akele tum''...




tetiba bapak aku menghayati citer tu...sedih bebb.. airmata aku xhenti-henti...



warrrrgggghhh!! malunye... bile.............................................

'' tikah, mg tiok...'' tegur kakak ku hidayah




aku control rilex n xde pape..



fuhhhhhh... xsangka plak aku jiwang gini...
hahhahhhahahha.......................................



bak lagu tomok-
''keras hanyalah luaran ku, lembut ttp didalam ati...''



~~ begitula aku~~
huhuhuuhu...





aku ase nk masuk tido tapi xngantok.... so bile aku kuar bilik tgk laptop terbiar jer n xtutup..


aku pn luanglah mase yg sepi ni utk wat blog....



aku ngah pkir aper aku nk wat slps2 mase cti ne spy aku abiskan dgn faedah..


n knape idop aku nak sunyi sedangkan aku ade sume utk hilang sunyi...


yang pasti cme aku single, n takde pakwe..huhuu



dulu xheran pon xde pakwe... tp skang cket la jeles tgk hidayah n nabilah duk meseg2..aku plak xde pn org nk mesej2.....


sebab tu ke aku sunyi ha????????




erm, aku pn xtau lah!!!! xpayah pk!!! skang lyn blogggggggggg




Imam Ali berkata, “Allah menyayangi orang-orang yang mengetahui kadar dirinya dan tidak melewati batas perjalanannya; menjaga lisannya dan tidak mensia-siakan umurnya”.



planning aku mase cuti


1) ganti pose


2)wat asiggment insulin injection


3)jage kulit, putihkan balik tgn ku yang yg sdkt glap sbb sukan baru2 ini.. hehhehhe..


4)lesen aku jmin beres


5)jalan2 gn family n bercuti- cameron


6)study kt study guide n bace buku motivasi..






yerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........yesssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!

INSYAALLAH



kla aku ase aku kenne masuk tido lu.... aku akn tick n pastikan aku wat semasa cuti ne..n mudah-mudahan allah sentiasa memberkati aku.........

ALHAMDULILLAH




Orang yang berani tidak akan membabi-buta melompat masuk ke dalam jurang, melainkan masuk dengan perlahan-lahan dan dengan mata yang terbuka setelah mengukur dalamnya





Orang bijaksana tidak sesekali duduk meratapi kegagalannya, tapi dengan lapang hati mencari jalan bagaimana memulihkan kembali kerugian yang dideritainya




Ambillah waktu untuk berfikir, itu adalah sumber kekuatan.

Ambillah waktu untuk bermain, itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi.

Ambillah waktu untuk berdoa, itu adalah sumber ketenangan.

Ambillah waktu untuk belajar, itu adalah sumber kebijaksanaan.

Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai, itu adalah hak istimewa yang diberikan Tuhan.

Ambillah waktu untuk bersahabat, itu adalah jalan menuju kebahagiaan.

Ambillah waktu untuk tertawa, itu adalah musik yang menggetarkan hati.

Ambillah waktu untuk memberi, itu adalah membuat hidup terasa bererti.

Ambillah waktu untuk bekerja, itu adalah nilai keberhasilan.

Ambillah waktu untuk beramal, itu adalah kunci menuju syurga............


AmiN YA rabbaL aLAmIN

1 ulasan:

  1. upanya dalam hati mg ada taman ek..igt keras jah..hehe

    BalasPadam