NUrSE LUVING HEArT- ~nursing~-

NUrSE LUVING HEArT- ~nursing~-
~~itS bout BEING able to LOVE people when they r in WEAKEST moment ~~

Sabtu, 19 Jun 2010

FAmiLy HOLidaY





BISMILLAHHIRAHMANIRAHIM........






bile hati kecilku berbicara.......



















waktu lapang begini, blogla aku layannnnnnn...aku bawu pulang dari percutian di cameron, xpuas ag ar, bawu jer nk njoy da nk balik upenye....


tapi banyak gak gambo aku, gilo bergambor walau xbape nk photogenic juz photogedic!!! hahhahaha,




gan ABAH pn boley................... sporting gitu,hehhe...cam duk korea gitu




abah pun penat sgt coz driver lame sgt... cam duk korean la plak gambo ne, huhu
~~~i like it!!!!!





ma.. kaklong.. dayah~ spontan picture... xpasan ade ambil gambo.. abe long ase..hheheh



ne gambo koya aku.. bajet bergaya.... tapi memang bergaya punnnnn~~ *peaceee~~



spek pinjam memang bergaya, cube try kalu spek sendiri, xase bergaya lak! ne sume sbb spek aku patah, so jelesla tgk org pakai spek gituuu..




adat manusia... hahahhahaha





sape nak tau~~ ada cerita len lg~~




ntah knape byk plak gambo gn org yg xbape nk rapat tp mesra la plak tibe2..




jiran tertangga kenela mesra n mesra tapi ntah knape nk gosip membuatkan aku lak dari x terfikir jadi terfikir tentang ne {kadang-kadang}... huhu








padahal aku memang mesra.. harap2 xde pape n lau ade pape pun biarla aku xtau pape cuz xde ase len n harap2~~ KONON!!!


~~think positif~~

jgn jadi kolot n wat gossip sudaaa..

hahaha,







eh... eh.... CAM lam citer samarinda jer.. hhuhuhu


bile sampai umah aku masih lagi terbayang duk cameron....


~sejukkkk bangat.. nyamannn gitu


~~perggh, turun bawah...panasssssss......


ntahla.. xcialy


(jujur aku ase best g gn family kali ne walaupun kami agak sesat mencari umah apatment tu.. sebelum ne g gan membe bese 2 jer..... bowink pun ade.....)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan