NUrSE LUVING HEArT- ~nursing~-

NUrSE LUVING HEArT- ~nursing~-
~~itS bout BEING able to LOVE people when they r in WEAKEST moment ~~

Jumaat, 21 Mei 2010

AKu DaK suKAN??!



~ SEpanjang berada di kOLEJ aku hanya BErminat gn BIro sukan.. n memegang jawatan AJk sukan bg group aku.. setiap kali sukan aku bz ar... warrrrGgggghhhhhhhhhh!!



GAYA aku bile sukan???








waduhhhhhh...







panasnye......





'' eeka..eeka... amboi bznyee! rilex lu boh,kalut teh..."



haha.....aku da mula kalut..kesitu kesini ngan alatan2 sukan n mencari peserta-perserta........


time aku incharge.. aku xleh nk men2 GAME.. 2 yg xsyok tu... kene jd pengadiL la lak.......


(dalam sukaneka jela)


{agaknye lau aku masuk mesti menang...huhuuu}- pasan!!




~teringat ku teringat~






aku sgtla berminat gn futsal.. aku salah seorg wakil kolej untuk men futsal.. ia bermula sms aku sem 2...







anouncement!!







'to all student who involved in futsal.. pliz be at garaj bus'









huhu..aku tergesa2 pakai kasut untuk latihan kt HAZLAN court gan semangatnye serta jiwa kental..








aku men n biasakan gan bola tu bersungguh-sggh..hahahhaha






'eeka! target tu penting, jgn tau kejar je bola tp xsharp n lari target.. awk mesti focussss btol-btol!!'




~aku sebagai sTRikER~
kata-kata ne la.. tergiang2 di telinga aku..so aku fokus btol2..akhirya aku berjaya sumbat gol! N GOL!!!







Di hari perlawanan yg btol2 antara kolej...... di awal permainan aku berjaya sumbat gol..seterusya, aku tewas!!!!







tapi aku tetap xputus asa...terus bermain n aktif gn futsal..



NAmun...



pada suatu hari.. awal SEBELUM ne sukan antara rumah diadakan..aku begitu hampa sbb rumah aku xdpt menang.. aku bagai nk gile men bola striker tp ade yg merosakkan mood aku!! cm bodoh, percayakan org last2 aku yg rugi... 0-0


kesakitan menimpaku...hentakan yg kuat di dada.. aku ibarat hilang separuh nyawa



aDUH!!!!!.. AKU menahan ksakitan disbbkan semangatku.. malang x berbau..


aku selalu berjaya dptkan bola n beri kt striker 2 untk sumbat gol tp aku kecewe bile hampir di gol striker itu ibarat bagi kt musuh.. ahhhhhh!!!! feduppppp... GErammmmmmmmm




next plg menyakitkan... coach aku dah xnampak aku! die fokuskan kt budak len yg die ase lbh PRO.. huh! skt mata..skt ati... aku pn kecewa...





LAST..futsal bg sukan KKm peringkat NEgeRI.. TIADA sorang pn wakil.. student nurse tidak diambil.






~~~~~fuhhhhh~~~~~






jeNG-jeng-jeng...!!!!!







skang AKu suke men badminton n bz gan aerobikkkkkk...
especially

~ BZ GAN PERSEMBAHAN AEROBIk BAGi SUKAN KKM 2010 KE-26~

Aku sebagai wakil STUDENt bg aerobik perlulah bekerja keras... ADOI...
tapi xkisah sbb mende yg memang aku minat......




PERkenaLkan: en. FIKRI... instucTOR AERobik kami bg sukan kkM



-hehehe....baik n pemurah orangnye-









Pernah satu ketika nasib aku xbek.. aku kuar ke arena sPORT bersaMA en.fikri utk dapatkan kasut dan seluar yg sesuai untuk peserta2.. banyak tuhhhhh..
then da bile balik... aku cepat2 nk mandi



tapi







''perhatian! student nurse atiqah bt ismail, sila berjumpa pn khairiah di bilik pengawas stat.."





aku g gn selambanyer cuz aku xase aku wat pape silap...





SEBAIK SAMPAI kt bilik 2..aku kene marah cuz kuar xtulis name..





ne SUME keje PENGAWAS n guard yg ntah pape






~ARRRRRRRRGGGGGHHHHHHHH,GERAmmmm~






AKu bg penjelasan tujuan aku kuar dan atas arahan kolej.. tapi nmpaknye puan xmemahami aku...




so! ELLLLLLLLLLLLL......................


tak mengapalah!!

skang LATIHAN kami berjalan pagi dan petang tanpa henti dan bersungguh2 untuk sukan KKm pada 29.05.10....











~~~29/05/2010~~~







hEheeeee....... akhirnye,,,, kami mendapat pujian, dan dapat perform gn bek.......





YESSS!!





















~aku berpuas ati gn persembahan aerobik, maka selesaila kerja aku bersama dak2 ne n lega gn tggjwb aku......... eeka~~




"" pernah aku berangan; abis ne, Qualified 6t aku nk g kursus aerobik to become' instuctor aerobik' n post basic 'sport med' '''''' ~~~ inSYAALLAH~~~


...................LUV SPORT N likes TO beCOmE atlEc.................











































Tiada ulasan:

Catat Ulasan