NUrSE LUVING HEArT- ~nursing~-

NUrSE LUVING HEArT- ~nursing~-
~~itS bout BEING able to LOVE people when they r in WEAKEST moment ~~

Khamis, 20 Mei 2010

~ keNApa aku Jadi misi ~









MISI OH MISI









~~~~ teringat ku teringat~~~~



nak mengayat-ayat xreti sgt.. sbb xminat sastera, apatah lagi bace novel..so sori..not my taste!.. b.melayu pn juz A2.. jadi aku juz karang ikut sedak aku k!!!






-BISMILLAHHIRAHMANIRAHIM-





1 januari 2009, aku registerkan diri ne kat KOLEJ KEJURURAWATAN KUALA TERENGGANU....













Gembira tp yg byknyer sedih n keliru sbb kuar matrix... aku xtau knp aku nk jd misi n perlu jadi misi...tp yg penting aku ikut cakap family, mudah dapat kerja, lg2 aku membayangkan indah2 bile berada di kolej tersebut....................................!!




~pantai.....wahhhhhh??? sesuai gn jiwa aku..seronok r gini dekat gn pantai..ptg2 leh lepak kt pantai.. best2222...~


alahai tinggal jejak kAKi jek?? kaki aku la tuh..tuh..tuh..hehehe





NAMUN....... BILE DA BERADA DI KOLEJ????





iishhh..STreSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!




aku cam xleh terima situasi di kolej yang penuh displin, kolot gitu..n senioriti.. aku memang selalu r kene AIM!!! HUhuuuu....



eeka!..... explaination letter pliz!





( bertimbun agaknye EL aku.... waduh-awduh) -budak nakal mmg da adat!!





~~~~~~jujur ku katakan stress berada di kolej kejurawatan kuala terengganu..tp study xstress sgt cuz mudah catch out.. juz situasi, persekitaran, n pengarah yg ntah pape...... elaun pn dari dipotong 150..... dipotongnye pula 210 bg elaun mkn..~~~~~



aku pk elaun full aku dapat..BAPaK SYOK.. TP xdeknye GItu~~~~~~ermmmmm,





-ALHAMDULILLAH-




~~ sem 1 - budak2, otai, degil, n pemalas.. ala- ala jiwa memberontak gitu.. BLAJA BASIC2 JE DULU..MEMG STRESS CUX XBIASA LAGI.. MASUK WAD PN CM KECIK JE KITER..waaaaaarggggggh




~~ sem 2 - cket matang, (kononlakan) tapi masih degil pemalas.. dapat menerima hakikat suda........ pointer pn 3.88 dlm malas2..huhu.....( bajet bijak ) hahaha..sem ne byk praktikal..cucuk munyucuk, dressing plg best- bile buat je ase cm bijak gitu n da besar la cket dari sem 1 tu yg xde keje sgt nk wat...huuhuu















~SEM 3- BANYAK CERITANYE.........



-Dicinila aku sedar betapa interestnye nursing-




wahhhhhhhhh?????????











































Tiada ulasan:

Catat Ulasan